ilaytosss ultra airde ağız kenarı daha açık, dudak çevresi daha iyi hava alıyor bu yüzden adı ultra air. Bu güzel bir şey mi ki herkes alıyor bir de adını ultra air yapmışlar bebek hava yutuyor🤦🏼♀️ Bir de kenarları sert plastik. ultra soft ise kenarları silikon ve daha az hava alıyor kenarları. Büyük ihtimalle bebeğin cildi için hava alması önemli bulunuyor ama bizim için iyi olmadı. Hem dönmeye başladığı için air olanın sertliği döndüğünde yüzüne batıyordu, soft silikon olduğu için böyle bir sorunumuz yok.