Herkese merhaba bebeğim 7.5 aylık oldu gündüz uyku aralıklarına uygun olarak 3 saat uyku yapıyor 2 uyku şeklinde ama gece berbat durumdayız aürekli uyanıp meme ıatıyor ve en aon yanımda nerdeyse 6 saat agzı memede yatıyor cekıor bırakıyor uyuyor gerı gelıyor vs ben ne yapacagımı şaşırdım güya uyku eğitimi almaya çalıstım ama bebeğim gündüz yatagında yattıgında krıze gırıyor ben memeden kesmek ıatıyorum ama daha ayı da çok küçük gecelerı gözümü açamıyorum nasıl bır yol izlesem