Selam anneler 😊🌼 Bebeğim 4 aylık ve biraz korkuyor acaba normalmi yani başınıza gelen varmı ? Mesela seviyorum biraz yukarı kaldırıyorum ( havaya atmak sarsmak değil )gözleri büyüyor ve irkiliyor bazen ağlıyor severken hani havada tutup popsuna vurursun aşırı korkuyor onunla konuşurken falan bir anda gözlerini büyütüyor falan üzülüyorum kıyamıyorum ona çok narin davranıyorum zaten sahada dikkat ediyorum korkmaması için alışması için daha çok konuluyorum güldürüyorum falan küvezde kalmıştı ilk 16 gün çoğunluk o yüzden olduğunu söylüyor ben sizede sormak istedim.