İyi geceler/ sabahlar anneler.
Oğlum 4 ay 11 günlük, düzeltilmiş 2 ay 27 günlük. 2 gündür her beslenme sonrası kusmaya başladı, çoğu zaman pütürlü lor gibi bazen süt gibi. Ateş ishal vs yok. genel hali iyi. Üşütme mi yoksa fazlasını mı kusuyor nereden anlarım bunu 😔 kusmalarımız uzun zamandır bitmişti ama 2 gündür her beslenme sonrası başlayınca korkum.