Lina0722 evet olabiliyor. Biz gaz olduğunu düşünmemiştik. Çocuk arka arkaya kusmaya başladı . 3 . Kusmada acile gittik . Doktor gazı var dedi sıvı verildi rahatladı. 3 gün içerisinde kusma tekrarlarsa gelin dediler . Şükür bir daha olmadı . Ama bu gaz olayı olabiliyor halen daha yemeklerinde kimyon kullanıyorum. Yaz ayı olduğu için sıcak soğuktan bile gaz oluyor takip etmek gerekiyor. Sıkıntı anında karın kasık bölgesine hafif dokunun sertlik varsa ağlıyorsa ve bacaklarını çekiyorsa gaz problemi yaşıyordur. Masaj yaparak ve ılık banyo ile bu durumu aşabilirsiniz. Her bebek özeldir her bebek farklıdır. ☺️