Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama fırsat oldukça suyla daha çok temas ettirin. Su içirin. Ben 3 aylık bebeğimi her gün duş aldırıyorum çünkü bulunduğunuz yer aşırı sıcak bolca su veriyorum. (İlk 6 ay anne sütü deniliyor ama bu sıcakta ben yettiğini düşünmüyorum ) Hem kabız olmuyor hem rahat uyuyor . Yağ krem vs kullanmadım hiç . Cilt kuruluğu gibi bir sorun yaşamadık.