Sevgili anneler herkese merhaba tavsiye ve görüşlerinize ihtiyacım var 4.5 yasında tatlı miniğim arkadaş ortamında kendını savunamıyor atıyorum elinden oyuncagını alsalar hemen aglıyo üzülüyo yanıma geliyo ben kendısının cozmesını istiyorum karsıma alıp konuşuyorum kendını degersız hıssetmesın uzulmesın dıye çocuk bu ya ne kadar zorbalığa maruz kalsa da oynamak ıstiyo yavrum itilip kakılıyo ama çok üzülüyorum bu duruma tahmin ederseniz bu yaşlarda o senın bu benım kavgası çok oluyo onu böyle savunmasız görünce dayanamıyorum özgüvenli kendını savunan ifade eden bır cocuk ıcın nasıl bı yol ızlemelıyım sızce cevabınız için sımdıdrn teşekkür ederim 🩶