Oğlum 8buçuk aylık ve 2ayda bi hasta oluyoruz bağışıklık sistemim benim çok düşük ne kadar dikkat etsem de😕 yine grip olmuşumdur diye haftasonu gitmedim doktora pazar geceden beri yanıyor oğlum doktora götürdük test yaptı domuz gribi olmuşsunuz dedi ilaç verdi enflivur diye kullanmaya başladık dün sabah ama bu gece yine hep ateşliydi hala da öyle 😖 nasıl düşecek nasıl geçecek bi bildiği olan var mi ? Ilık kompres yapıyorum alnına aralıklı dolven ve Calpol veriyoruz doktorumuz öyle söyledi çünkü. 39 olduğunda ılık duş aldırıyoruz ama düşer gibi oluyor yine çıkıyor ateşi 😣🥺🥺🥺 nolur dua edin yavruma iyileşsin bi an önce şimdi ayağımda yatıyor zıbın var üstünde sadece içim gidiyor 😢😢😢