cihangirgozde Doğum yapalı 4 ay oldu ağrım yoktu son birkaç haftadır dikiş yerim yanıyor, sancıyor yaşayan var mı, neden olabilir?
gokceege cihangirgozde üşütünce olabiliyor idrar yolu enfeksiyonu da yapıyor.. kolonya da sıkmayın bence…
91929394959 Merhaba bende de aynı durum var arada batma gibi şeyler oluyor vakıt bulup gidemedim hiç kontrole
ycmcd Bende de yüz üstü yatınca ve gerilince batma tarzı ağrı oluyor ama çok fazla değil benimde 4 ay oldu çok fazla zorlamayın zaman zaman ağrısı olur diye biliyorum