1 hafta önce 1 yaşına girdi oğlum. Her şeyin çok daha farkında ve tepkileri çok daha bilinçli. Örnek vermek gerekirse, elinde ona zarar verebilecek bir şeyi aldığım zaman önceden kandirabiliyordum ama şuan asla kanmiyor ve bağır çağır ağlayıp kafasını bir yerlere vurmaya gidiyor :) agresiflesti biraz ama belki de alttan bir dişi daha çıkıyor onun da etkisi olabilir. Şimdilik bu şekilde bizde. Daha tecrübeli annelerden yorumlar bekliyorum ben de :)