İkzilerim 28 aylık ilaç kullanıyordum eşim artık kullanma olursa bir tane daha olursa olsun diyor.. Evimiz kentsel dönüşümde kiraya çıktık İstanbul da yaşıyoruz zorlu bir dönem bizi bekliyor 🥹 olursa eğer şimdi olsun bereketiyle gelsin zaten 8 9 ay hamilelik süreci bizimkiler 3 4 yaşında olur diyor 💆🏻♀️ ikizlerimi yalnız büyütüyorum ve acaba şimdi bir tane daha olsa sonra tüp bağlatma falan mı yapsam aylık iğne mi olsam bilemedim. İkiz anneleri bir tane daha olsun istermiydiniz 🥹