Biberon reddi, sebepsiz ağlamalar, temassız uyuyamama, uykuya zor dalma, kısa kısa uykular, sürekli kucakta ayakta dolanma isteği, mama yerine su içme isteğii!? Çıldırcam, gaz dışında hiç bir problemimiz yoktu nasıl bu hale geldik bilmiyorum 🤷🏼♀️ mama verdiğim için doktor azar azar su da ver demişti, şimdi hanfendi mama içmek istemiyor suyu lıkır lıkır içmek istiyor. Kendi kendine uyuyan bebek ayakta sallamadan uyumuyor, sürekli kucakta ayakta hoplamak zıplamak istiyor he bir de yatınca kıyamet kopuyo kafayı kaldırıp oturmaya çalışıyor 🤦🏼♀️😂 nasıl atlatıyorsunuz çözüm önerileriniz, tavsiyelerinize açığım😂 he bir de allah aşkına happy kids şu reklamları biraz azaltın arkada pış pış çalıyor tam uyuycak reklam giriyo başka bi ses çıkıyo ortaya bu atak haftalarında hiç hoş olmuyo 🤣🤣