2 sene önce bugün kızımı kucağıma aldım ❣️ bütün gece gözümü kırpmadan izledim, sardım sarmaladım 1 dakika bile kucağımdan indirmedim… sonrasında kısa bir süre yoğun bakım sürecimiz olsa da kavuştum kızıma.. belki de o 4 gün beni anneliğe , beni sabıra, şükretmeye, koşulsuz sevmeye hazırladı.. tabiki her anne gibi gerekli yerlerde kızıma kızıyorum ama onunla geçirdiğim en kötü anları bile çok seviyorum..
Allah kimseyi evladından ayırmasın, bize ve daha nice annelerimize evlatlarıyla sağlıklı, mutlu yıllar dilerim ❣️
Hoşgeldin 2 yaş 🥰🌺✨🌸