Öğle uykusu yapsa bir dert yapmasa bir dert oldu artık. 1 ay öncesine kadar öğlen 1-2 gibi uyur 3,5 da uyanır akşam 10 da uyurdu. Öğle uykusu fazla geliyo desem değil çünkü bugünde dahil gün boyu uyutmamayı denedim (bir kaç kez daha) dayanamıyo 6 da başlıyo uyumak istemeye.