Lilysa ilaç içip ağrısı kesilince rahatlıyor sonra ben de pişman oluyorum neden daha önce vermedim bebeğim kıvranıp duruyordu diye.. Genelde gece 2-3 civarı artık zaptedemediğimde veriyorum sabahı ediyoruz o şekilde. Ama bazen günlerce sürüyor bu huysuzluk ve ben de her gün ilaç vermek istemiyorum. E bebeğim gece uyuyamadığında ertesi gün daha agresif oluyor. Böyle sık sık döngüye giriyoruz günlerce uyku ağlama mızmızlık… Çare yok ya tek çare zaman sanırım. Arada annelerin de dinlenmeye ihtiyacı var, bazen elde olmadan uykusuzluktan yorgunluktan sinirleniyoruz. O sebeple bebeğimi de kendimi de rahatlatmak için ağrı kesici ilaç papatya çayı uyku yapan çaylar vermeyi deniyorum. 2-3 saat bile yetiyor dediğiniz gibi. Tüm annelere allahtan yardım ve sabırlar diliyorum.