Bebeğinin bu zamanda dişi çıkan var mı yada mümkün mü bu aylarda çıkacak olması ? Alt iki dişinin olduğu yer beyazlamış ve son haftalarda inanılmaz huysuz uykusunda sürekli sancısı varmış gibi mızıldıyor doğru düzgün uyku zaten yok ağlayarak uyanıyor ateşi hep 37.5 elimi biraz sürtüyorum rahatlıyor diş kaşıyıcıları tam ağzına sokup oynayamıyor düşürüyor.Eczanelerde sanırım diş jelleri oluyormuş doktor reçetesiyle mi almamız lazım işe yarıyor mu veya başka öneriniz var mı ? Gerçekten artık çok zorlanıyorum en çokta bebeğimin sürekli ağlıyor olmasına üzülüyorum