123456 Kızlar nasıl kolik olduğunu anlıyosnz.. bebeğim mama yada meme emmediği zaman uyumadığı her an ağlıyor yıkıyor ortalığı gazı var biliyorm çıkarıyo yine ağlıyo kafayı yicem... nasıl bi yol izliyonuz kolik miyiz??
Zeynos 123456 ağlamaları nasıl hergün aynı saatler de mi mesala ben şu an sakilestirdim kucağım da uyuyor yarim kundak yapıyorum sakinleşip uyuyor bir de doktor bana 3 saatte bir emzir dedi her ağladığın da verme
123456 Zeynos meme vermessem hiç susmuyor sütüm yetmiyor mama veriyorm bazen susuyor ama genelde hep ağlıyor bazen belirli saatlerde bazen sürekli
Zeynos 123456 benim ki de öyle her ağladığın da veriyordum meme doktor verme dedi 3 saat bekle acıksın ki bağırsakları rahatlasın dedi bir daniş doktoruna