Kızım 3 yaşına giricek bu saat olmuş uyumuyor bu güne has defil her gün böyle doğdu doğalı her gece rezillik uyuyana kadar artık yanında söylenmeye başladık babası da bende o gece kim uyutuyorsa kızarak artık zorla işkenceyle uyutuyorum evde ışık açmıyoruz ayakta salliyoruz yanına yatıyoruz yok uyumuyor öğlen de uykusu yok sabahın 7 Şi oldumu uyanır başlarız güne. Şimdiye kadar yine neyse dedik artık 40 günlük bebeğim var evin içinde koştur koştur bu saat olmuş bağırtı ağlamalar napacam bu böyle olmuyor doktorlar olabilir uykuyu sevmiyor yapcak bişey yok diyor damlalar vs de ben vermiyorum yorulup enerji atmıyor deseniz imkansız hergun parka gideriz etkinlikler oyunlar zaten beslenme desen hiç yok çok yıprandım bu kızla. Napacam artık çaresizim. Hemşireyim nöbete gidince de aynıydı nöbetten gelirdim uykusuz yine uyumazdi artık iş yerindekiler de alışmıştı git bir iki saat yat derlerdi şimdi izindeyim yorulsun diye babası hobi bahcesi yaptı toprakla oynar yorulur yok anam ben tükendim o hala uyumayalim hikaye anlat onu yap bunu yap kardeşinin gelmesi de değil hep böyleydi ayyy