birminnakannesi06 2 ay önce prezervatifle korunarak eşimle birlikte olduk geçen ay reglim vaktinde oldu bu ay ise rahatsızdım serum ve ağrı kesici damardan aldım 4 gündür reglim gecikiyor test yaptım birşey çıkmadı ilaçlardan olabilir mi
dilberhala1 birminnakannesi06 Aşkım sanki geçende sormuştun 😂 Korkma değilsin değil 😂 Eğer hamileysende tıpta bir ilklere girersin 😂
alperenmommm 2 ay önce birlikte olmuşsunuz sonra adet olmuşsunuz hamile olacağınızı düşünmüyorum ilaçlardan havalardan stres durumundan gecikme yaşanmış olabilir
birminnakannesi06 dilberhala1 evet sormuştum 🙂 bugün test yaptım çizgi yoktu stresten başım ağrıyor 😔
dilberhala1 birminnakannesi06 Gülüm asla hamile değilsin korkma stres yaptıkça daha da gecikirsin ilaçların etkiside geciktirir Zaten geçen ay olmuşsun mucize olur yani
birminnakannesi06 dilberhala1 ay ne bileyim canım üstüne adet gören oluyor ya öyle birşey olabilir mi diye şüpheye düştüm salı günü için randevu aldım kan vericem
birminnakannesi06 silaa66 mantığa bakarsanız değil tabi ki.Hamile kalıp üstüne adet gören oluyormuş ya
eli391_ birminnakannesi06 eğer çocuk istiyosan inşallah hamilesindir eğer istemiyorsan inşallah değilsindir
eli391_ birminnakannesi06 13 aylık kızınız var sanırım. Hamile değilsindir aldığın ilaçlar hormonlarını etkilemiş olabilir. Hem test yapsaydın pozitif çıkardı . Kokuya karşı hassasiyet yaşardın bence hamile değilsinz
birminnakannesi06 eli391_ 14 aylık kızım var ilaçlar ve aşırı stres oldum teste de çıkardı diye düşünüyorum bende