Sonsuz18 Çünkü okula kitap defter vs götürülmüyor sadece beslenme ve suluk götürüyorlar kullanacakları araç gereçler üzerlerine isim etiketi yapıştırılarak öğretmene teslim ediliyor bence boşa masraf yapmayın ya çanta yada beslenme çantası alın genelde çocuklar sırt çantası seviyor hayırlı olsun güzel bir yıl dilerim 🌸 Bu arada iki kızımında öğretmeni özellikle yedek kıyafet istemediğini söylemişti bir şey olursa biz sizi ararız demişlerdi