Gazını kolay kolay çıkaramıyor elleri sürekli ağzında emiyor tokken bile ayrıyeten sürekli meme istiyor ağlayan bi bebek değildi 1 haftadır sürekli ağlıyor ben kucağıma almadıkça susmuyor gündüz uyumuyor gece uyanmıyor Allah aşkına ne yaşıyor anlamıyorum sıkıntısı ne başına gelen var mı