Merhabalar nasılsınız ☺️
Oğlum 2 yaşında ilk annelik tecrübem bu postu birbirimizi bilgilendirme amacıyla açıyorum. Biz Antalya da yaşıyoruz hava çok sıcak olduğu için zamanımızın çoğu evde geçiyor. Sizler oyun , sosyalleşme konusunda neler yapıyorsunuz ?