bebitos 1 yaşına girince ani bir değişiklik oluyor inatlaşma ağlama mızmızlık gece sürekli uyanma ve en önemlisi annesinin dibinden ayrılmama anne odadan çıkınca kıyamet koparma gibi 🤦🏻♀️ Bunlar normal süreç 1-2 ay içinde geçiyor ama çok zorluyor kızım 15 aylık hepsini yaşadık çoğunda daha iyiyiz ama hala dip dibeyiz benden ayrılma kısmını gerçekleştirmedi henüz 😒