Lalande Merhaba hanımlar Tüplerin bağlanmasından sonra hamile kalma olasılığı %1 miş. Peki tüplerini bağlattıktan sonra hamile kalan var mıdır? Ya da böyle bir şey duyan?
DuruAselEmr Lalande Evet amcamın eşi 3. Çocuğunu doğurdu ve tuplerini bağlantı 2 yıl sonra adet olmuyorum menopoza girdim diye Dr. Gitti ve 4 aylık sağlıklı bir erkek bebek haberiyle geri döndü 😅
aycasil Lalande bizzat kendim gördüm. Ameliyathanede çalışırken 3. Gebelikten sonra bağlatmış tüplerini ama gel gorki 4. Bebekte geldi tekrar sezeryana.
_YanakReisinAnnesii Lalande annem bağlatalı 14 yıl oldu çok şükür hamile kalmadı bir daha 😂 4 kardeşiz bu arada en sonuncudan sonra zahmet oldu ama bağlattı 😅😅ben bağlandıktan sonra hamile kalan duymadım 👀
deryaortac Varmış ben duydum bağlanmaya gitmeden önce korumasız birliktelik olmuş gıdıp başlatmışlar sonra hamile olduğunu öğrenmiş
Lalande kytx bende bağladım onu merak ediyorum başka korunma yöntemlerine de gerek var mı yoksa yeterli mi diye
aycasil Lalande tabikide. Rabbim ol diyince herşey oluyor. Onun için hep derim tek ve en etkili korunma yöntemi kocadan uzak durmak 😃
Lalande _YanakReisinAnnesii isteyen bağlatmaz zaten şimdilik en kesin yöntem bu gibi duruyor umarım bende kalmam 😀