1 yaşnda çocuklarm var aksam 8de uyutmaya basladm dönuşmlu olarak ikisinide 3 kere falan salladm zorla uyudular 1 saattrde sırayla uyanyolar yine sallyorum yatagna bıraknca uyanyo bu nedir arkadaşlar ben bittim artk aksama kadar ölüyorum yorgunluktan bitek aksam dinlenebiliyorum bide böyle yapıyolar az once agladı aldm uyuttum geri yatagna yatrdm yine uyandı smdi bida uyutuyorum ben bittim artk ya nezaman dinlenebilcez biz anneler cok yorgunum tek istegm yatmak nezaman düzene giriyo bu uykular