Kızlar 2,5 aylık bebeğim ellerini emmeyi öğrendiğinden beri çok emiyor emziriyorum bol bol emmiş oluyor eminim yani kusuyor bazen fazla emdiği için ama öyle emiyor uyumaya çalışırken bu yüzden hiç uyuyamıyor gece gaz sancısı gelince zaten eli hep ağzında saatte bir karnına çekip elini emmeye çalışıyor ve uyanıyor gündüz belki bi saat uyuyor gece de böyle 9 dan sabah 5 e kadar saatte bir sonra da dediğim gibi gerçekten çok yoruldum artık çok yıprandım alerji olabilir diye diyette yapıyorum ama daha be yapabilirim lütfen destek olun