Daha öncede post actim konuyla ilgili ama cvp veren olmadi. Baskami baslik atsam acaba🤔... aptamil ar kullaniyoruz ama sanirim kivamindan ötürü cok gaz ve kabizlik yapıyor bebegimde baskada kivami böyle mama yok sanırım. Varmi bi öneririz mamayi ne ile degisebilirm