babylove_ elma nektari şeftali armut bebek irmiği ? Fazla mı meyve koymuşum çok tatlı olması sorun olur mu ? Öğlenleri meyve vermeyi seviyorum bazen yoğurtla vs
defnemiraybebek babylove_ bence biraz fazla olmuş gibi ama ara öğün olarak meyve vermende sıkıntı yok
kimbumadam babylove_ Kaç aylık bebiş Öğlen çorba içse sebze yese daha iyi değil mi? Ara öğün için daha iyi ama yine böyle karışık değil Eline verebilirsin , meyve süzgecine koyabilirsin
suheyla92 babylove_ en fazla iki meyveyi karıştırın cocuk tatlari bilsin ayirt edebilsin zamanla. Bir de meyveleri yogurtla vermek en iyisi çünkü sekerini dengelemis oluyorsunuz bu sekilde. Bence bu ogleden sonraki ara ogune uygun ogle ogunu icin corba daha iyi gibi.
babylove_ kimbumadam 8 aylık eline eline de veriyorum süzgece falan da o an ne denk gelirse ama elimin altında olmasını seviyorum
kimbumadam babylove_ O zaman sorun yok Ona göre de porsiyon yapıyorsun 1 tam armut yiyeceğine yarım armut yarım şeftali oluyor Bişey olmaz yani