monaroza88 2 ay aşısından sonra bebeğim çok huzursuz oldu. Bugün 2.gün ve hala huzursuz ağlıyor vs..ateşi çıkmadı ama sanırım bi yerleri ağrıyor. Calpol verdim calpol içince bir iki saat rahatlıyor sonra yine başlıyor. Ne yapabilirim başka öneriniz var mı🥺