Herkese merhaba kızım 1 buçuk yaşında el ayak hastalığı oldu galiba aynisi eltimin kızından vardı ondan bulaştı ve sürekli halsiz ağrı kesici ates düşürücü veriyorum internette 10 güne kadar geçiyor yazmıştı doğru mu bilmiyorum bide tedavisi yokmuş doktor ağrı kesici falan yazıyormuş bizdede ağrı kesici vardı bende 3 4 gündür kullanıyorum bide buraya yazmak istedim başına gelen varmi nasıl geçti ekstra birsey yaptınız mı ne yapmam lazım başına gelen varsa beni aydınlatabilir mi??