mybabyberatiko Oğlum 2 yaşında ve 12,5 kilo. 6 7 aydır aynı kiloda. Kilo almıyor ama vermiyor da. Bu kadar uzun bir süre kilo almaması normal mi?
miniko23 mybabyberatiko en hareketli dönemleri şimdi benim kızım da 22 aylık 12.8 kilo bazen 13 kilo oluyor bazen 12.7 falan oynuyor yani ama kilo alımlarınin yavaş olduğu bir dönem bu sağlığında ve kan değerlerinde bir sorun yoksa kafaya takmayn
mybabyberatiko miniko23 tahlillerimizi yaptırmıştık 2 yaş kontrolünde bi sorun yoktu sadece b12 biraz düşük çıkmıştı takviye başladık. Doktorda boyunun kilosunun iyi olduğunu söyledi ama baya uzun bir süredir bu kiloda olması normal mi diye merak ediyorum☺️ gerçekten çok hareketli bu arada
_YanakReisinAnnesii mybabyberatiko bu yaşlardan sonra kilo aldırmak çok zor gerçekten çok hareketlendikleri için sanırım. Tahlilleri güzelse kafanıza hiç takmayın bence , boyunun uzaması gerekiyor ama diye biliyorum boyu nasıl?
mybabyberatiko _YanakReisinAnnesii Cidden öyleymiş ya.. tahlilleri iyi şükür ki ama işte ana yüreği🥲 boyuda iyi kilo almıyor ama uzuyor. 90 cm şuan
_YanakReisinAnnesii mybabyberatiko genelde doktorlar bu yaşlarda kiloya takılmıyor artık önem verdikleri şey boy uzaması, düzenli boy uzaması varsa tahlilleri temizse yeterli ☺️