Dupduru19 Katıp annelerimiz bende bu uğurda şansımı deneyeceğim inşallah. Öncelikle en çok merak ettiğim en son maaşlar ne kadar oldu . Sizce iki çocuklu bir anne için nasıl bir meslek . Zorluğu güzelliği nelerdir. Birde mülakatta ne soruyorlar 😂
asyakus16 Dupduru19 en son maaşımı haziranda aldım 34 küsür dü temmuz zammı ile 40 civarı oldu. Çalıştığın mahkemeye göre değişiyor zorluğu ama başka bir şansın varsa adliyenin önünden geçme, mülakat çok ucu açık genel kültür mesleki bilgi vb. Aklına ne gelirse.
Dupduru19 asyakus16 maalesef başka şansım yok keşke mubasirlik olabilseydi ama puanım düşük şansım hiç yok. Ben lisans mezunuyum maasda fark oluyor mu?
Aselinko04 Merhabalar kpss 70 i geçersem bende denemek istiyorum, önlisansım bu arada. Bazıları çoook memnun bazıları değil, orası benim için işin sonraki kısmı, sınava uygulamalardan mı hazırlanmıştınız, imlasız olarak mı çalışmak gerekiyor