bebilikom Hayırlı akşamlarının olsun hanımlar, 3 günlük bebeğim var göğüs uçlarım öyle açıyor ki emziremiyorum. Lansinoh krem sürüyorum ama hiçbir etkisi yok ne tavsiye edersiniz,
aaesma bebilikom Asıl önemli nokta meme ucunun nemli kalması. Ben de müthiş acılar çekmiştim emzirmeyi öğrenene kadar. Yara olmadı Allah’a şükür lansinoh krem ve inanmazsınız belki ama üzerine streç film kesip yapıştırarak sağladım iyileşmeyi. Her emzirmeden evvel karbonatlı pamukla sildim bu sayede pamukcuk da olmadı bebeğimin ağzında. Acil şifalar dilerim ❤
mls1624 Kesinlikle gümüş kapak öneririm. Benim de ilk 1 hafta çok kötüydü asla emziremiyordum lansinoh ve gümüş kapak kullandım. Bebeğim 3 aylık hala kullanıyorum gümüş kapağı omun sayesinde 1 günde acı falan kalmadı.
bademiko 40gün çektim kaç çeşit krem kullandım en son Ayva çekirdeği jeli kullandım gümüş kapak ile birlikte bulabilirseniz çok iyi 2,3günde toparladı birde sabun lif sürmeyin uçç kısmına kurutuyor daha acıyor çıkınca duştan direk nemlendirin
alparslanmothers Bizde 12 günlüğüz bende de yara olur gibi oldu Lansinoh krem kullandım birde silikon göğüs ucuyla emziriyorum çok rahatım silikon göğüs ucuyla emzirmemin sebebi göğüs uçlarım çok küçük emzirirken bulmakta zorlandığı için