yigitinannesii1 Valla ben sevmezdim burun şeklimi çok kemerliydi 18’e girmeme 2-3 ay kala işe başladım paramı biriktirdim annem, babam çok karşıydı abimle 18’e girdim 2 gün sonra yengem çağırıyor yanına diyip 1 hafta onlarda kaldım estetik olup 😄😄😄 şimdi kızımın burnu babası gibi kemer yok ama yayvan biraz eşime diyorum ileride isterse hayır demem hemen yaptırırım 😄