mrvfdn merhaba kızlar tain dolasıyla samsun atakuma tasınıyorum 4 aylık oglum için iyi takıpli bi çocuk doktor önerisi alabılırmıyım ?
destan12 mrvfdn merhaba bende Samsun atakumdayım neresindesiniz? Bende dönünce araştırdığıma göre Liv de gülsenem sarıya götürecem. Ya da eşi Medical parkta ona götürecem.
pitirciksu mrvfdn ben livde doğum yaptım doğduğundan beri gülsenem hocaya takipliyiz 7 aylık kızım. 1500 ücreti ama memur indirimi var çok memnunum mesajlara da dönüş mutlaka sağlıyor
Nurklc mrvfdn Direk size araştırın hatta dr. Ayhan gazi kalaycı derim. Muhteşem bi doktor ve çok ilgili alakalı kendi kliniği var atakum da
destan12 mrvfdn yakın bana galiba bizim biraz yukarısı herhalde ☺️ ücretler ben haziranda doğurduğumda sormuştum 1500 civarı idi 😬 biz tamamlayıcı yaptık onunla gidecez inşallah şimdi kaçtır inan bilmiyorum
Nurklc mrvfdn ben en son gittiğim de 2 bin di 2 ay önce gitmiştim ama şu an güncel inanın bilmiyorum :)
destan12 Fluflu tamam teşekkür ederim tamamlayıcı karşılıyor mu acaba? Döndüğümde kızımla ona başlamayı düşünüyorum.