merrv26 öncelikle hastanede göz muayenesi olmanızı öneririm normal randevuyla olun. E nabıza yansıyor ya da çıkarken muayene için epikriz alabilir miyim diyin onu almaya çalışın. Sonra sağlık ocağına gidin , göz muayenesinden sorun çıkarıyorlar bi epikriz olursa ya da muayene e nabızda görünürse sorun yapmıyorlar raporu veriyorlar. Aksi takdirde göz muayenesi için hastaneye sevk ediyorlar o zaman da ne devlet ne özel sigorta karşılamıyor raporu , fiyatı da hastaneye göre değişiyor. Sonrasında aldığınız raporla beraber , bankaya yatıracağınız (internet bankacılığı ya da ATM) 15 tl , 1 adet biyometrik foto , sürücü belgesi ve kimliğinizle beraber nüfus müd randevu alıp gidiyorsunuz.
Bizim sağlık ocağı çok uyuzdu 2 sene önce saglık raporu almaya gittiğimde göz muayenen yok diye raporu şartlı verdiler ve 2 sene önce normal muayene 350 iken saglık raporu onayı için 550 istedi hastaneler , delirdim sinirden raporun iptalini istedim. Verilen raporda 2 sene geçerliymiş iptalini yapmadılar. Tam da bununla boğuştuğum gün ehliyet yenime süresini 2024 yaptılar. Bu ay başında önce göz muayenemi oldum ücretsiz sigortamdan sonra epikrizle gittim saglık ocağına rahatlıkla aldım raporu. Çok uzun yazdım kusura bakmayın ama çok uğraştığım bir işlem oldu 🙈