Ben lazere gitmiştim kalan tek tük var onları da epilator ile alıyorum idare ediyor beni iki ay. Agda bana korkutucu geldi doğum yapalı 4 ay oldu dikislerim de sorunsuz doktora gittim iki defa muayeneye bir sıkıntı yok ama bir yere değince sizliyor bazen. Etrafına yapmayın cımbızla filan toplayın kalan yerleri yapın.