Miracinannesi_ Selam kizlar rica etsem parazit yapmayan uygun fiyatlı kullanıp memnun kaldığınız telsiz onerir misiniz
Mrvsmt2502 Miracinannesi_ vtech kullanıyorum memnunum . Ben kamerasız kullanıyorum, ablam kameralısını kullanıyor oda memnun
Bebegim3535 Miracinannesi_ Kraft kullanıyoruz. 6 yıl önce 2. El almıştık. Kızımdan sonra eşimin yeğeni kullandı şimdi bana geri verdi oğlum için kullanıyorum yani nereden baksanız 10 senelik telsiz ama taş gibi. Kraft tercih edebilirsiniz.
yesooo Miracinannesi_ motorola aldım berbattı para iadesi aldım sonra yazlıkta lazım oldu philips avent aldım 10 yıldız dubleks evde çocuk üst kattayken ön bahçeden bile çekiyor. Modeli SCD502/26
Miracinannesi_ metehaninannesiiii ürün yorumlarında bazen ses gelmiyor falan yazmışlar öyle sorunlarınız oldu mu acaba
metehaninannesiiii Miracinannesi_ yok canim olmadi ben gayet memnunum telsizin icnde pis piş sesi de var iyi oluyor