Merhaba hanımlar.2 Ocakta doğum yaptım.Doğumdan itibaren eşim hep prezervatif ile korunuyor.Hem de en iyisini alıyoruz herhangi olumsuz bir şey olmasın diye.Bebeğim şu an 8 aylık.Henüz 4 aylıkken regl olmustum ilk olarak.Sırasıyla 24 Mayıs,21 Haziran ve 18 Temmuz şeklindeydi.Bu ay olmadım bir türlü.PRODOCTOR erken gebelik testini yaptım ayın 22 sinde yani Perşembe günü.Negatif çıktı.Sizlerin düşüncelerine talibim.Bana bir akıl verin nolur?