Kızlar biraz önce kızım yerdeydı halısında oğlum hızlıca onun üstüne basarak geçti 😭 karnının alt kısmına ve koluna bastı kızım ağladı neye uğradığımı şaşırdım çok korktum 😢 bişey olmaz değil mi ? Sakinleşti sustu tekrar oyun oynadı rahatta hareket edebiliyordu o yüzden doktora götürmedim oğlumda 3 yaşında bu Arada