eg1234 Kızlar dün rota aşısı olduk çocuğum bugün hep uyudu uyku sersemi emiyor gözünü bile açmadan geri hemen uyuyor normal mi
Nisangunes Bizde 3.ayda yaptirdik cok sorun olmadi ateşini takip edin var mi bakin kusma ishal çok nadir yan etkisi oluyormus dedi hemsire
Nisangunes eg1234 şifa olur inşallah yaptirmayinca aşıyı rotavirus hastalığı çok zor geçiyormuş hastanede yatiliyormus
eg1234 Nisangunes evet kuzenim ilk kızında bilgisi olmadıgı için yaptırmamıstı 3 gün hastanede yattı virüs yuzunden