Yigit_Yagiz_Moms Arkadaşlar merhaba. Çam ve sakura şehir hastanesinde beğendiğiniz memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı tavsiye rica ediyorum
hilalella Yigit_Yagiz_Moms Sevinç kaptan çok gelenekçi ve aşırı tatlı bir doktor 3 yıldır düzenli gidiyoruz çok memnunuz