Kızlar 2 aylık beneğim 3 gün önce ilk defa aniden 2 saat boyunca aralıksız morarak ve katılarak ağladı komşular bile geldi ertesi akşam yine ve bugün yine aynı şey oldu gazı cıkarıyor sonunda günde 3-4 kaka yapıyor kilo alımı çok güzel beslenme sorunu yok sadece anne sütü alıyor atak haftası falan mı nedir ?? Bu Arada aşı olduk ama buna bağlamıyorum çünkü krizler aşıdan 1 gün önce başladı bugün 3. Gün🥺🥺🥺