Kızlar, 15 aylık bir oğlum var. Oğlum 3 aylıkken işime geri döndüm ve ona kayınvalidemler bakıyor. Kendilerini oldukça severim, gayet de iyiyizdir ve Allah razı olsun çok güzel bakıyorlar oğluma. Fakat oğlum benden ve babasından çok onlara düşkün resmen. Yani bu tabiiki normal çünkü günün çoğunu onlarla geçiriyor, tatillerde bile 1 gün görmeseler gelip alırlar hemen hem ben biraz dinleneyim işimi yapayım diye hemde özledik biraz sevelim diye. Ama artık zaman zaman zoruma gittiğini hissediyorum mesela az önce misafirlikteydik ve bişey olduğunda oğlum direkt babaannesinin yanına gitti ve misafirlikten ayrılırken de babaannesiyle gitmek için ağladı benim kucağımdan inip onun yanına gitti. Oradakilerde tabii aa annesi dururken babaannesini istiyor onu daha çok seviyor gibisinden konuştular. Bu tarz şeyleri birkaç kez daha yaşadığım için artık zoruma gidiyor. Yani ara ara kendimi acaba oğlum onları daha mı çok seviyor ya da benim onu daha mı az sevdiğimi düşünüyor da onlara gidiyor gibi şeyler düşünmeye başladım.
Sizin fikriniz nedir bu konuda?