hanımlar bugün kızımi kayinvaldeme birakmistik. ve orda bahçeden iki büyük domates yemiş 17 aylık bu arada. eve geldik bı defa kustu ve şuan sürekli ağlıyor karnım diyor. sormak istediğim domates böyle karın ağrısı yapar mı çünkü çok yemiş. doktora gidicez yarın gecmezse