SinemD_ Arkadaşlar hayırlı akşamlar, geniz etinden biyopsi olan varmı acaba aramız da , ben olacağım aşırı korkulurum , tecrübeli birinden bilgi almak istiyorum 🥹
Kiziveannesii Merhaba bende biyopsi verdim sonuç ne çıktı acaba kaç gğn sonra çıktı sonuç e nabızdan da gördünüz mü