Emralpakcn Kızlar oğlum 13 aylık ondan bi ay küçük kız çocuğu var arkadaşımın Alp diyo yaprak bebek anne baba mama bunları söylüyor derdini söylüyor kısacası benim oğlum da ba ba ba teeeee bazen nene bu kadar biliyorum bebekleri gelişim açısından kıyaslamak pek sağlıklı değil ama çok ilgileniyorum sıfır ekran sürekli oyun oynuyoruz konuşuyoruz onla ben de babası da istiyorum ki konuşsun anlıyor mesela suyunu getir arabana bin kapıyı kapat anneye sarıl hepsini yapıyor ama geç konuşacak gibi üzülüyorum sizce konuşmasını desteklemek için neler yapabilirim?
metehaninannesiiii Emralpakcn oyun alanlarina akranlariyal olsun sürekli evde kitap okuyun oyunlar oynayin birde kidofine max öneririm biz onu kullandık doktorumuz önerdi siz doktorunuza sorun tabi konusmasini ilerletti
mer_ann Emralpakcn 26aylik her seyi konusuyor ma sa Allah 13aylik olunca da kelimesi vardi ben kizim dogdugundan buyuk birey gibi onunla lonusuyorum her kes gulerdi ama cok faydasi oldu simdi kizim bir soruyu 10defa sorsa 10kez ayni sekilde sesimin tonu degismeden cevaapliyorum anne baba konusmasi onemli bence canim
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Emralpakcn 15aylık olck. Aynı anlattığınız gibi benmkide, ama ben takmıyorum ya, illa ki konısacak zamanı gelince :) Gel, götür, getirden vs anlıyor, akıllı bıdık 🥰
Zlm Emralpakcn ben dogsugundan beri herşeyi şarkı ile anlatırdım şarkı olmasinin faydası olduğunu düşünüyorum çok erken konusmustu. Bence şarkılar söyleyebilirsiniz yüzüne bakarak 😊 birde hep aynı kitapları okuyodum o zaman bilmiyodum sonradan öğrendim çocuklara hep aynı kitapları okumak dil gelişimi açısından daha iyiymiş konuyu bildimleri için her seferinde başka bı kelimeye odaklanabilirmis
Emralpakcn metehaninannesiiii kidofine max? İlk defa duydum biraz bahseder misin oyun alanına 18.ayda götür dedi okul öncesi öğretmeni arkadaşım onu bekliyorum her gün parka götürüyorum ama
Emralpakcn mer_ann ben de konuşuyorum evde hep mesela oğlum yemeği yapıyorum diyorum yemeğin tarifini söylüyorum en basitinden pantolonumu gördün mü diyorum normal biriyle konuşuyorum gibi
Emralpakcn NeclaLeylaCeydaOhnealaneala çok şükür ki anlıyor ya aslında haklısın da konuşan bebekleri görünce totişlerini ısırasım geliyor bana bakarak anne dese erir biterim yaaa
metehaninannesiiii Emralpakcn takviye gidasi surup seklinde icerig temiz bir urun konusmasinu boy artmasinda felan kullanıyormus Trendyol da var yazin çıkar
Emralpakcn metehaninannesiiii olabilir aslında doktorumuz sorayım okey derse neden olmasın işe yaradı mı sizde
Mamtica1 Benimde 14 aylık oğlum baba anne abla diyor sadece bende hep kitap okumaya çalışıyorum akşamlarımız mahallemizde bir sürü çocuk oynuyor aşağıya indiriyorum hep. Sizin ki yürüyor mu merak ettim bizde ayakta dikiliyor yürüme yok😅😅
Emralpakcn Mamtica1 ben de şarkı söylüyorum hiç susmuyorum yanında fısher price eğlenceli hikayeler var onu okuturum hep
Emralpakcn mer_ann hiç izlemiyor telefon asla vermiyorum Tv hiç açmıyoruz biz de izlemiyoruz onun için bebek şarkısı açıyoruz spoty dan o kadar
mer_ann Emralpakcn canim merak etme bazi bebekler gec konusur sen boyle devam et🌸 Ne kadar kafana takarsan tak inan hic fark etmiyor kendileri istedikleri zaman tipis tipis konusuyorlar
Snglkargc_0107 Emralpakcn benim kızımda 13 aylık baya kelimesi var kıyaslamak yanlış tabiki ama ben sürekli konuşuyorum yasitlariyla bir araya getirmeye çalışıyorum çok önemli gerçekten gelişimleri için ve bütün işleri ona anlata anlata yapıyorum öyle öyle ögreniyor sizde öyle yapabilirsiniz
tekbasimabakiyorum Emralpakcn kızım o aylarda 3-4 kelime söylüyordu, şu an 18 aylık 100e yakın kelimesi var ve her gün yenisi ekleniyor. Sürekli sohbet edip soru sorun. Ondan cevap isteyin. Bir de daha çok erken, her bebeğin gelişimi farklı. Endişelenecek bir durum yok. O aylarda 1-2 kelime yeterli