kaansmom bizim sarılık problemimiz hiç olmadı baya kilo vermesine rağmen. O yüzden doğum kilosuna ulaşana kadar 3 saatte 1 emzirdim. Genellikle 15.günde ulaşıyorlarmış. Doğum kilosuna çok kısa sürede ulaştı bizim kız 10gün falandı yanlış hatırlamıyorsam. Doğum kilosuna ulaşan bebeklerin uyandırılmasına gerek yok, bebekler kilosunun 1 fazlası uyuyabilir, sen uyandırma, acıkınca uyanacak zaten dedi hemşirem. O yüzden ben hiç uyandırmıyorum. Ne kadar uyursa. ☺️ Yani doğum kilosuna ulaşana kadar 3 saatte 1 emzirilecek, ulaştıktan sonrada 3 kiloysa 4 saat, 4 kiloysa 5 saat uyuyabilir gibi düşünülecek. 🤗