Kızlar benim iki buçuk yaşında kızım var. Son bir haftadır sürekli gözünü kırpıyor ve gözünü kısıyor uzağa bakarken. Rahatsız olduğu çok belli yani. Arada bir gözüm ağrıyor da diyor. Randevu düşüremiyoruz bir türlü. Sizce neden olabilir acaba ? Bizim gibi olan var mı