mom97X 2 aylık kızım var, bu ara çok huysuzlanıyor sinirlenip inatlaşıyor adeta .. acaba bu dönemde normal midir çünkü bi yerde 2. ayında huysuzluk yapıyorlar diye bir şey okudum
melosunannesi mom97X benimkide 1 Eylül’de 2 aylik olucak bir gün o kadar iyi diğer gün huzursuz bir gün uyursa diğer gün gece gündüz uyumuyor